maandag 11 augustus 2014

Spinazie roerbakken



Spontane gesprekjes en ontmoetingen zijn toch het leukst. Ik heb een hond die natuurlijk regelmatig uit moet en zodoende raak ik nog wel eens aan de praat met andere honden bezitters. Net als moeders makkelijk in gesprek raken met mede moeder. 
Een tijdje geleden deden mijn zoon en ik samen boodschappen. Ik had net ergens een recept gezien van een roerbak spinazie gerecht. Dus ik pak zo`n zak en zeg tegen mijn zoon "Ik las laatst iets over spinazie roerbakken, zou dat lekker zijn?" En heel spontaan krijg ik antwoord van een medeboodschapper. "Ja!" zegt ze enthousiast en geeft mij het bovenstaande recept. Zo`n grappige ontmoeting maakt het boodschappen wel leuk. En het recept.... Lekker hoor!

Smakelijk!
(klik op de foto voor een vergroting) 

Geen opmerkingen: